پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت کرمان، همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم از  پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان کرمان، همزمان با سراسر کشور در محل گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  برگزار شد.

 این مراسم صبح چهارشنبه ۴ مهرماه و همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت استان کرمان از طریق ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاونان و مدیران ستادی استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده شهدا و جمع کثیری از مردم شهیدپرور استان در این مراسم حضور داشتند. 

در این مراسم از بانوان ایثارگر و منتخب، تلاشگران جبهه جهاد و مقاومت استان کرمان تجلیل شد.

همچنین از ۴۷ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی با موضوعات خاطره، زنان، روحانیون، کودکان و نوجوان، داستان و رمان و ... در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد. 

از پوستر نرم‌افزار زیارت مجازی شهدای گمنام استان کرمان از ۳۰ نقطه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، انار و سیرجان و مجموعه کمیک برای یادآوری وزنان تاریخ ساز نیز رونمایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار